TIPS SAMURAI | 918Kiss | GAME SLOT

AGENT RESMI

Dunia Samurai adalah dunia yang penuh dengan keberanian demi mencapai kemenangan dalam Mengambil kesempatan daripada kepakaran, kebijaksanaan, dan keberanian mereka. Kemahiran seni bela diri sangat mengagumkan, terutama dalam lima peranan ini, 9 game payline, giliran percuma dan kemudahan lain, anda akan gembira setiap kali anda bermain. Dengan simbol anda akan merasakan sebahagian daripada dunia Samurai, dengan Dragons, Samurai, Geisha dan simbol unik mereka pada masa itu.

Hidupan liar di Samurai Demon adalah Golden Dragon. Seperti dalam legenda, dia juga mempunyai kekuatan terbesar dalam permainan. Ia boleh menggantikan simbol permainan lain untuk membentuk kombinasi yang akan memberi anda kemenangan. Satu lagi simbol yang sangat penting ialah simbol Geisha, yang juga merupakan kunci kepada kemenangan yang sangat baik. Dengan sekurang-kurangnya 3 simbol Geisha, di mana sahaja mereka muncul, anda akan mendapat pengganda yang sangat menyeronokkan. Untuk 3 Geisha ia adalah 5x, untuk 4 Geisha, 25x, dan untuk 5 simbol Geisha, ia akan memberikan pengganda 100x yang luar biasa. Keindahan ini benar-benar boleh memberi anda kejayaan yang hebat.
Mainkan slot kesunyian dalam talian - samurai - tanpa muat turun

TEPERCAYA
Samurai bodoh juga merupakan simbol yang sangat penting sebagai bonus. Cari jalan keluar dalam peranan 1 dan 5. Ini adalah tempat pertempuran sengit akan berlaku. Bersiap-siap untuk melawan banyak pejuang ninja, seramai 20 orang: mereka akan menyerang bandar dan memberi hadiah besar juga. Hadiah-hadiah ini termasuk 13 pusingan percuma, 3 pengganda dan 2 hadiah yang sangat istimewa: ninja khas yang boleh memberi manfaat sehingga 3 mengikut kehendak anda. Terdapat juga 2 ninjas cepat dalam permainan bonus yang akan menamatkan ciri. Anda mendapat pusingan percuma dan kemenangan yang berbeza yang anda dapatkan sehingga bonus berhenti. Ingat bahawa nilai ninja cepat adalah pusingan bebas. Dan jika anda menekan tanda bonus Samurai pada gulung 1 dan 5 lagi, hadiah anda untuk ciri ini akan menjadi 8 pusingan percuma.

Comments

Popular posts from this blog

TIPS ALADIN | 918KISS | GAME SLOT

FAEDAH BERMAIN PERMAINAN SLOT MEGA888

BAGAIMANA UNTUK MENANG BERMAIN SLOT MEGA888